poniedziałek, 11 lutego 2013

2 tygodnie angielskie i candy na dobry początek

"Dwoma tygodniami angielskimi" rozpoczynamy tematyczny cykl inspiracji, wizualizacji i pomysłów na wykorzystanie naklejek oferowanych w naszym sklepie www.nietylkona.pl  
Jednocześnie zachęcamy do dyskusji i podzielenia się z nami pomysłami na inne tematyczne tygodnie, co pozwoli nam na dostosowanie oferty do Państwa potrzeb i oczekiwań. 


 Dodatkowo chcąc uatrakcyjnić nasz pierwszy cykl tematyczny, ogłaszamy candy. Do wygrania 100 centymetrowa naklejka w kształcie kultowej angielskiej butki telefonicznej.



By wziąć udział w zabawie należy:
1. Zgłosić chęć udziału zostawiając komentarz pod tym postem,
2. Dodać nasz Blog do obserwowanych,
3. Podlinkować poniższe zdjęcie u siebie na blogu, w widocznym miejscu,
4. Zapoznać się z regulaminem dostępnym na naszej stronie <klik>


Zgłoszenia będą przyjmowane do 5 marca 2013 roku do godziny 23:59. Ogłoszenie wyników 6 marca 2013 roku. 

Zabawa jest przeznaczona dla aktywnych blogerów prowadzących blogi. Anonimowe zgłoszenia nie będą brane pod uwagę. Zachęcamy takie osoby by zgłaszały chęć udziału w zabawie poprzez Funpage.

Dodatkowy bonus. Wszyscy blogerzy, którzy zgłoszą się także poprzez FACEBOOKa otrzymają podwójną szanse na wygraną w losowaniu. 




Pozdrawiamy,
zespół "nie tylko na..."  


14 komentarzy:

  1. z miłą chęcią :) banarek w pasku bocznym bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. upss... wszytko zrobione oprócz komentarza!
    i tak jak Ci pisałam, jeszcze jutro napisze bezpoiśrednio w poscie- jak będe ogłaszac wyniki mojego.
    cmoki

    OdpowiedzUsuń
  3. hmmm, co ja bym z taką wielką budką zrobiła? Ścian pełno, lodówek również, na pewno bym coś wymyśliła ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O proszę, zajrzałam do ystin, a tu przekierowanie prosto w angielski klimat:) Moja Młoda ma teraz fazę brytyjską (na fali miłości do Sherlocka), więc będzie jak znalazł:)
    Już linkuje gdzie trzeba.
    Pozdrawiam i idę zwiedzać Twoje włości:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zjadło mi komentarz?
    Napisałam z grubsza, że przyszłam do Ciebie od Ystin, że z przyjemnością się zgłaszam, bo mam wielbiciele UK w domu, że podlinkowuję i obserwuję co i gdzie trzeba:)
    Pozdrawiam i idę zwiedzać.

    OdpowiedzUsuń
  6. O! Taka naklejka by się przydała do zatuszowania działalności moich kotów. Nigdy więcej tapet! Banerek wisi w Zabawach po prawej stronie.

    OdpowiedzUsuń
  7. O super! Bardzo chętnie się ustawię. Może troszkę szczęścia mi dopisze. Lubię do Was zaglądać.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ustawiam się i ja w kolejce do budki... Przecudna:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super sprawa,moja córa za dwa miesiące kończy 18 lat, więc właśnie jej urządzamy w prezencie pokój "po angielsku", ta budka byłaby bombowym dopełnieniem całości!! Piszę się więc z przyjemnością i pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja z wielką ochotą,...jak się do mnie szczęście uśmiechnie to podaruję ją mojej córce i wiem,że będzie przeszczęśliwa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudne candy, oczywiście też się zgłaszam

    OdpowiedzUsuń
  12. moja 12-letnia córka ma pokój angielski , ta naklejka wspaniale by tam sie wkomponowała,http://deccoria.pl/galeria/foto,id,86689,1071162,1,czy-pasuje-.html, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się!!!
    modelinoweciacho.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...