poniedziałek, 22 lutego 2016

Zmiana :)

Dzisiaj bardzo ciekawa zmiana. Nasza stała klientka, Pani Izabela, postanowiła zmienić wygląd pokoju synka. Dzięki nowym plakatom, naklejką, wprasowanką oraz umiejętności szycia, pokój nabrał zupełnie innego charakteru.
Proste jasne meble oraz delikatny kolor ścian, to najlepsza baza dla wszystkich, którzy lubią zmiany. Wczoraj kolorowi Hipstersi, dziś czarno-biały Batman, a jutro...?
Pani Izo z niecierpliwością czekamy na jutro :)

Tak było wcześniej:



A tak jest teraz:





Wykorzystane w tej metamorfozie:


Naklejki "Luzaki" trójkąty cena od 1.30 zł za  20 szt.

Plakat BAT. alfabet cena 19.90zł. za format A3

Plakat BAT. sentencja cena 19.90zł. za format A3

Wprasowanka FLEX - Batmanik cena od 5.80 zł.



Pozdrawiamy,
Zespół "Nie tylko na..."

2 komentarze:

  1. Obie wersje mi się podobają! Druga pasuje do starszaka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cały czas zastanawiam się nad luzakami:) czy trójkąty czy kółka będą dobre do pokoju córci:)w lecie remont wiec czas na decyzję:) jak na razie jestem zachwycona naklejkami metkami odzieżowymi które zamówiłam i o których wspomniałam na sesji zdjęciowej do marcowego "Mojego Mieszkania" naklejki się sprawdzają więc na pewno niebawem znów zamówie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...