czwartek, 19 czerwca 2014

Czy wykonujecie naklejki na zamówienie?

Tak mniej więcej brzmiał tytuł maila jaki jakiś czas temu otrzymaliśmy od Pani Pauliny. Odpowiedź była oczywiście twierdząca. Mieliśmy przygotować naklejki w formie negatywu, które będzie można wykorzystać jako jednorazowy szablon.  Tak wyglądała przesłana nam inspiracja:


Świeżo pomalowane wzory po zdjęciu szablonu naklejki


Gotowe krzesła


Dodatkowy szablon  został wykorzystany jako naklejka  na stolik :)


Pozdrawiamy,
Zespół "Nie tylko na..."

2 komentarze:

  1. super wyszły te krzesełka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A się pochwalę, bo maczałam w tym palce ;-)) wyszukałam grafiki na krzesła i na gorąco omawiałam z Paulina cały projekt. Efekt powalający aż pozazdrościłam jak zobaczyłam produkt finalny.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...