czwartek, 13 grudnia 2012

Szklanka + naklejka = świecznik

Jak szybko zrobić lampion na święta. Bierzemy szklankę, naklejamy renifera, wstawiamy świeczkę i gotowe.






Pozdrawiamy,
Zespól "nie tylko na..." 

PS mamy pytanie jak usunąć zdjęcia z albumu bloga? Powyższe zdjęcia są dużych rozmiarów (przez przeoczenie). Chcemy je podmienić na mniejsze, ale jednocześnie usunąć te by nie zabierały miejsca. Obszukaliśmy całą nawigację i nadal nie wiemy jak to zrobić. Będziemy wdzięczni za wskazówki. 

7 komentarzy:

  1. Każdy wpis można edytować. Klikasz na zdjęcie, wyświetlają się różne opcje, np. usuń i po kłopocie.

    OdpowiedzUsuń
  2. ale tak usuwam tylko z posta nie z serwera blogera

    OdpowiedzUsuń
  3. wpisujesz w google PicassaWeb jak jesteś zalogowana na blogu :) wchodzisz w picassaweb stronę główna i widzisz swoje zdjęcia blogowe i tam usuwasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. właśnie- na picassie to trzeba robić... zawsze pilnuj żeby miały 800x600 wtedy nie sa wogole liczone do przestrzeni dostępnej na dyski i nie spotka Cie to co mnie czyli info o braku wolnego miejsca...warto tez wyrzucac zdjęcia nieaktualnych candy, duble itd- to wszytko, jak jest duże zabiera miejsce...
    a reniferki śliczne!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Własnie na takie oklejanie czekają moje gwiazdki :)
    Co do spraw technicznych to nie pomoge, bo nie wklejam przez bloga tylko przez photobucket.

    OdpowiedzUsuń
  6. A to mnie pocieszyłyście bo właściwie pierwszy raz mi się zdarzyło wrzucenie oryginalnych fotek, ale to z gapiostwa. Mam nawyk, zmniejszania wszystkiego co wrzucam w sieci.

    OdpowiedzUsuń
  7. dobry nawyk- ja się dopiero teraz nauczyłam...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...